nuffnang Ads

Monday, November 15, 2010

my fate

C.I.N.T.A orang bercinta aku pon nak bercinta. dah kene cam ni, pdan muke aku.. haha. eh bole plak cam tu..? sian kau ieka. da lame aku takde bf sebelum aku kenal someone ni, cukuplah if aku sebut YY. tapi, since die hadir dalam hidup aku, ceeehhh hadir konon, xbole blah... ok sambung semule, aku jadi tak menentu. hahahah. yela sebab first tyme kenal die rajin sangat call aku. hari2 call even die kat tempat keje. sweetnye la rase.. after a few month kenal2, die pon mintak couple ngan aku. then aku pon terima die seadanye. hubungan aku dan die berjalan seperti biase sampai la aku tau yang die ade gurl lain. WTF..?? aku sedih sangat bile dapat tau. hancur harapan nak sehidup semati ngan die. pelamin anganku musnah.!!!! arghhhh. tidakkksssss. but, aku kene kuat untuk hadapi sume ni. what goes round comes aruond. you wait babe...!!!!!

2 comments: